har jag fel?



Kom hem ifrån Barcelona i förrgår, damn vilken galen stad säger jag bara.
När man är utomlands så kan man se Sverige ur ett annat perspektiv, en annan vinkel.
Först då inser man hur bra vi har det.

Barcelona, Paris, London och Rom i all ära men Stockholm regerar, vi har allt och lite till.

Det är nog inte bara jag som blivit arg när bussarna är försenade eller när tunnelbanan är full med folk. Visst kan man tröttna på att det regnar så mycket i Sverige och att vintern är så pass lång. Men det är ingenting för vi har allt annat.
Tänk er, vi har en moderat regering, vi har prinsessan Madeleine och vi har världens coolaste skärgård.

Är det bara jag som föredrar Sverige och Stockholm framför andra länder och storstäder?

Kommentarer
Postat av: animissen

jag gillar Stockholm och Sverige men det är kanske bara för jag har aldrig varit i något annat land... Välkommen till blogg världen hoppas du ska trivas... titta gärna in till mig och kanske vara med i tävlingen eller ej :P Välkommen i alla fal



Puss...

2008-09-01 @ 23:24:23
URL: http://animissen.blogg.se/
Postat av: Sweet life style

häftigt me barcelona!

2008-09-01 @ 23:35:49
URL: http://sweetlifestyle.se
Postat av: Sweet life style

härligt :D hur länge va du där?:)

2008-09-01 @ 23:45:05
URL: http://sweetlifestyle.se
Postat av: Marie

Ja. Sveriges regering är något att skryta om, men skärgården kan man vara utan, och madeleine med. Men tankte på vädret så är det inte värt allt det vi har, när man kan bo i Spanien och alla de varma Europaländerna... :)

2008-09-02 @ 10:22:31
URL: http://mariehultman.blogg.se/
Postat av: Emma

Snubblade in här och vill bara lämna lite fotspår :)

2008-09-02 @ 12:12:58
URL: http://emmacandell.blogspot.com/
Postat av: Sweet life style

tack för tipset!

2008-09-02 @ 13:04:04
URL: http://sweetlifestyle.se
Postat av: Albin

Jag Hatar Moderater

Stolt kommunist

2008-09-02 @ 22:56:40
Postat av: affe

Ja stockholm är då fanimej bäst förstår.

Men du din moderatjävel borde bli sosse och flytta från östermalm

2008-09-03 @ 20:24:53
Postat av: j

till albin och affe hoppas ni får ett fint liv med skygglapparna på! och stockholm är det ställe i världen där man får minst för pengarna och ställena stänger innan man hunnit komma igång ,världens största dagis typ .om nån vill bygga lite så blir det jordens liv(odenplan) folk vill ha knäckebyhult .

världens största småstad rätt å slätt .

jag ska flytta till berlin!:)JJJIIIIIHAAAA

2008-09-11 @ 07:11:35
Postat av: j

till albin och affe hoppas ni får ett fint liv med skygglapparna på! och stockholm är det ställe i världen där man får minst för pengarna och ställena stänger innan man hunnit komma igång ,världens största dagis typ .om nån vill bygga lite så blir det jordens liv(odenplan) folk vill ha knäckebyhult .

världens största småstad rätt å slätt .

jag ska flytta till berlin!:)JJJIIIIIHAAAA

2008-09-11 @ 07:27:35

Kommentera inlägget här:
Din ip-adress kommer att sparas. Otrevliga kommentarer godkänns inte.

Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0